maandag 8 juli 2013

En de winnaars zijn...


Wat hebben er veel gereageerd op mijn give away, niet te geloven!
Ik word altijd zo blij van jullie lieve en enthousiaste reacties
alleen daarom hoop ik nog heel lang door te gaan met bloggen :-)

Maar nu genoeg gekletst...

HIER KOMT DE UITSLAG!
De winnaars zijn...


Nummer 86 is Hilde zij heeft het patroon van Kater Theo gewonnen!



Nummer 19 is Liesbeth Creatief zij heeft het patroon van Lieve Lola gewonnen!


Hilde en Liesbeth Creatief van harte gefeliciteerd!

Willen jullie je adresgegevens mailen naar stipenhaak@hotmail.nl
dan komen de patronen met het materiaal zo snel mogelijk jullie kant op.

Veel haakplezier!


Herriet

36 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd winnaars!

    Herriët, bedankt voor deze fantastische give-away!!!!

    Fijne dag!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Winnaars van harte gefeliciteerd.

    groet Anita
    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    Herriët, blijf vooral lekker doorgaan met bloggen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor de winnaars van harte gefeliciteerd. Geniet van de mooie giften.

    Leuk Herriët dat je zo tevreden bent dus.......gewoon doorgaan.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allebei!
    heel veel haak plezier.

    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames, wat een leuk kadootje om te winnen op zo'n mooie dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames gefeliciteerd.
    Herriet super bedankt voor deze kans. Ik heb dan helaas wel niet gewonnen maar ik heb toch even kunnen dromen van wat als ik.....

    Groetjes en geniet van deze prachtige dag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames!
    En Herriet bedankt voor deze mooie kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd dames en veel plezier ermee
    groetjes annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dames van harte gefeliciteerd.
    Herriet bedankt voor de gave give away.
    Heb wel niet gewonnen maar lola komt er wel ga haar gewoon bestellen bij je .
    Groet Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaah jammer hoor

    Maar gefeliciteerd aan de winnaressen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Winnaars gefeliciteerd, jullie hebben alvast wat te doen de komende weken. Dankjewel voor de leuke giveaway Heriët, en blijf vooral doen wat je doet! Ik ben (sinds kort) fan van jouw blog en vind hem helemaal geweldig. Vooral jouw patronen, om van te watertanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd meiden en natuurlijk zien ze vast het resultaat wel voorbij komen.... En bedankt voor het organiseren, ik hoop ook dat je nog lang blijft bloggen.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dank je wel voor de kans
    en een feliesss aan de winnaars
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dames, gefeliciteerd!

    Herriët, wat mega veel reacties op je blog! Geeft aan dat je goed bezig bent. Ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. allebei gefeliciteerd,was weer leuk om mee te doen,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. van harte, was al erg leuk om mee te doen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Herriët,

    Joepie!!! Voor het eerst een give away gewonnen! Ik zie dat veel dames dat al eerder wisten dan ik...
    Ik ben heel blij, want ik vind Kater Theo zo leuk. Snuf Konijn heb ik al gemaakt, dus kunnen ze gezellig naast elkaar zitten/liggen/geknuffeld worden door mijn dochter. Ben benieuwd wanneer ik er aan toe kom, want ik heb heel veel (kleine en grote) haakplannen op dit moment. Maar het lijkt me heel geschikt om mee te nemen op vakantie. Geen voorbereiding nodig, gewoon meenemen en haken. Heerlijk.
    Mijn adresgegevens komen zo naar je toe.

    Groet, Hilde

    ps Voor degenen die dit nog lezen: ik heb mijn eerste give away nog lopen, tot volgende week maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd Hilde, leuk dat je gewonnen hebt! Ik wacht je mailtje af, dan stuur ik de spulletjes zo snel mogelijk naar je toe.

      Verwijderen
  20. Hilde en Liesbeth, van harte gefeliciteerd. Geniet lekker van het mooie cadeau.
    En Herriet, je hebt een prachtige give away georganiseerd.

    Plezierige dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte allebei. Ik ben stiekem een beetje jaloers.
    Geniet ervan dames.

    Herriet bedankt voor de leuke give-away.

    Fijne dag,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met jullie leuke prijs! Veel haakplezier maar dat zal vast wel lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat aan de winnaars.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk, gefeliciteerd!!!
    Veel haakplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefelciteerd dames...

    gelijk een vraagje.. heb je ook een soort boekje samengesteld met je patroontjes???
    leuke aanbieding zou dat zijn?
    gr Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat ik gewonnen heb!!!! Ik heb al zin om aan Lieve Lola te beginnen!! Eerst nog even genieten in Bali en daarna hoop ik hem snel op mijn blog te kunnen laten zien!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët