maandag 20 oktober 2014

Teckel liefde


Teckeltje Sam blijft leuk om te maken :-)



Herriet

19 opmerkingen:

  1. Herriet ik moet je toch even bedanken voor de super leuke diertjes die wij zomaar gratis van je kado krijgen. Ik maak ze allemaal op het moment om straks onze kerstboom mee te versieren. Ideaal met twee kleintjes in huis. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke boel! Ze blijven inderdaad leuk om te maken! Net als al jou andere patronen trouwens. Je kunt eindeloos spelen met kleur, dus de patronen vervelen nooit!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk!! Ik zoek nog wat kleinere patroontjes om nog snel te maken voor een markt binnenkort. Deze maakt een goede kans! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Teckeltje Sam blijft inderdaad leuk om te maken, maar ze zijn ook heel leuk om weg te geven. Ik vind die witte van jou wel heel erg leuk Herriët, zo met dat frisse blauw, geel en groen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven leuk in alle kleurencombinaties. Ze zijn ook heel gewild op een braderie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er prachtig uit, zelfs in al die fleurige kleurtjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw kleine teckel blijft echt een topper. In de ene kleur is het een meisjeshond, met een andere kleur meer een jongenshond. Echt een leuk hondje om te haken en weg te geven.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatjes, zo'n heel nest vol vrolijke teckeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Son tan lindos y simpáticos tu salchichas!!
    Tengo que decirte que hace un tiempo me tome el atrevimiento de diseñar mi propio perrito,basado e inspirado en el tuyo.Especialmente creo que los colores le dan tanta vida que dan ganas de abrazarlos!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In van die leuke kleurtjes zijn ze stuk voor stuk weer heel anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig de teckel familie zo bij elkaar :)
    Mooi en leuk al die verschillende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh die met die stipjes zijn leuk! zou ik ze ook bij je kunnen bestellen?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De teckeltjes zijn heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedendag, kunt u misschien zeggen wat de gouden tip is om het hoofd goed stevig maar toch onzichtbaar vast te zetten? Dank u wel. Groetjes, Jovita Peeters

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst de kop op het lijf spelden en daarna met kleine steekjes rondom vastnaaien. Vaak naai ik meer dan één keer rond dan zit de kop goed stevig.
      Succes!

      Verwijderen
  15. Ze blijven zo leuk. Ik heb ze al vaak gehaakt en ga er nu weer een jongens en meisjes variant van haken voor een kraamkadootje....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët